REGULAMIN
- Właścicielem sklepu internetowego www.kotlyonline.pl (zwanym dalej Sklepem Internetowym) jest"MAREL" Marek Stochel (zwana dalej MAREL) z siedzibą przy ul. Kościuszki 28C w Szprotawie. NIP: 9241693630, REGON: 081036503.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, który jest udostępniony na stronach sklepu internetowego.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez pracownika sklepu internetowego.
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie Internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
- Dane osobowe podawane podczas rejestracji Klienta są wykorzystywane przez MAREL, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. – tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom za wyjątkiem organów państwowych do tego uprawnionych. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep http://www.kotlyonline.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.kotlyonline.pl oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
- Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych.
- Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich.
- Dla zamówień realizowanych przedpłatą, termin realizacji zamówienia jest zależny od obecnego terminu realizacji produkcji kotłów przez producentów (w większości przypadków zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych).
- W przypadkach szczególnych termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Każdorazowo Klient jest informowany o takim przypadku i ma prawo odstąpić wówczas od dalszej realizacji zamówienia.
- W wyjątkowej sytuacji zastrzegamy możliwość wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku braku towaru lub jego wycofania z rynku.
- Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). W celu dokonania zwrotu niezbędne jest wcześniejsze potwierdzenie tego faktu. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym (w zapieczętowanym opakowaniu) i kompletnym (wraz z gwarancją, dokumentacją i akcesoriami dodatkowymi). Zwracany towar nie może nosić śladów używania ani nie może być w żaden sposób zniszczony. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
- Nie wyklucza się możliwości produktów konfigurowanych indywidualnie lub sprowadzanych na specjalne zamówienie. W przypadku towarów, które MAREL uzna za nietypowe lub w przypadku pojedyńczej transakcji, może być wymagana wpłata zadatku. Wysokość zadatku ustalana jest indywidualnie. W przypadku zamówienia realizowanego z zastosowaniem zadatku termin na wywiązanie się z umowy wynosi 30 dni dla obu stron.
- Za zamówiony towar można zapłacić:
- przelewem bankowym;
- Zamówione produkty dostarczamy wyłącznie na terenie RP za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Zakup towaru na naszej stronie jest jednoznaczny z zawarciem umowy zakupu pomiędzy MAREL a kupującym.
- Koszt transportu wyliczany jest automatycznie przy zamawianiu towaru i zostaje podany do wiadomości kupującego.
- Sprawdzenie towaru w obecności kuriera jest obowiązkowe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z firmą MAREL - pracownik sklepu udzieli wskazówek jak prawidłowo wypełnić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera jest obowiązkowe. Oprócz spisania protokołu, obowiązkowe jest wpisanie w uwagach na liście przewozowym - "przesyłka uszkodzona - spisujemy protokół".
W przypadku przesyłki bez pobrania sprawdzenie towaru następuje po podpisaniu listu przewozowego. W przypadku przesyłki pobraniowej sprawdzenie następuje po dokonaniu zapłaty i podpisaniu listu przewozowego. - Jeśli przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej nie zostanie odebrana przy pierwszej próbie dostarczenia, Klient zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów dostarczenia towaru za każdą następną próbę i koszty przechowywania paczki.
- Towar dostarczany jest wraz z dokumentem gwarancyjnym oraz z fakturą VAT lub paragonem fiskalnym - ewentualnie dokumenty mogą zostać dosłane listem poleconym.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. W przypadku, kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta naprawy gwarancyjne dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podawane na karcie gwarancyjnej.
- W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- Wszystkie znaki towarowe, zdjęcia produktów, loga i nazwy producentów znajdujące się na stronach sklepu "www.kotlyonline.pl" należą do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
INFORMUJEMY ŻE PRODUKTY WIDNIEJĄCE W NASZEJ OFERCIE MOGĄ ZOSTAĆ SPRZEDANE I SYSTEM NIE ZDĄŻY ZAKTUALIZOWAĆ ILOŚCI DOSTĘPNYCH PRODUKTÓW NA STRONIE. PROSIMY O POTWIERDZENIE DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW PRZED ZAKUPEM. ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY
WAŻNE!!
PO PRZYJĘCIU ZAMÓWIENIA CZEKAMY MAKSYMALNIE 3 DNI NA ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY NA NASZYM KONCIE. W PRZYPADKU BRAKU WPŁATY ANULUJEMY ZAMÓWIENIE
Obsługa Sklepu
kotlyonline.pl